Estudiar y trabajar en el extranjero

Education USA

The EducationUSA advising center in Spain is located at the Fulbright Commission in Madrid. The Fulbright Commission was established in 1958 and EducationUSA advising has been offered for over 25 years in Spain. The center offers a full range of resources for both graduate and undergraduate, degree and non-degree seeking students. Spain offers an array of events throughout the year, including a higher education fair, an LLM fair, school fairs, predeparture orientations, regular advising sessions and webinars on various topics, among others.

DECEMBER Ayuda Fin Webinar Anuncio para Twitter 1

2022 steps TW

2022 ATA TW

Fulbright España

fulbright

Travelingua

Te contaremos cuál es la mejor manera de mejorar tu nivel de inglés, vivir una experiencia inolvidable, todo ello cobrando un sueldo en Estados Unidos este próximo verano. ¡No te lo pierdas!

Hablaremos de los programas: Work and Travel USA, monitor de campamento USA y programas de prácticas profesionales en Estados Unidos. Nos vemos en el Space Valencia 4P universidad UPV campus de vera.

American Space Valencia

15 de diciembre de 2022

A las 17.00 h.

Inscripción presencial                                           Inscripción por Zoom