Study in USA - Semana Americana

American Space Valencia - Monthly
2022-06-29 18:00 - 20:00
Lugar de reunión
American Space Valencia - UPV - Centro de Lenguas (CDL)
Valencia, España
Número de asientos
Asientos disponibles

AMERICAN SPACE VALENCIA

SEMANA AMERICANA

27 June to 4 July

Wednesday, the 29th, 18-20h

UPV Building 4P, First floor

Shane Liliedahl – Director of the International Education Center – Orange Coast College (California)

Have you ever thought to study university in the USA? Join us as we host Shane Liliedahl to learn more about opportunities to study at a real American University!

Todas las fechas

• 2022-06-29 18:00 - 20:00